craaap.

Vad heter dina föräldrar?
Eva & Lars åkte

Vad är du beroende av?
emil, vänner, choklad, cola & apelsinjuice ._.

One night stand eller förhållande?
förhållande. One night stand är oftast för desperata

Hur många ställen bor du på?
Ett, fast jag ränkar med emil, så Två.

Vad är du mest nöjd över i ditt utseende?
Näsan, & ögonen

Vad är du missnöjd över?
otränad, tror jag! och låren, efter all träning förr och slutat hastigt visar de lite dåligt.

Vem fick dig att gråta sist?
jävla film ..

Vem fick dig att skratta sist?
Emil <3

Vem sov du sist bredvid av samma kön?
lelle ;D

Vem sov du sist bredvid av motsatt kön?
Emil. <3 varje natt, nästan :)

Mjukglass eller isglass?
isglass ._.

Hur ofta färgar/bleker/tonar du håret?
typ en gång varje månad, eller varannan

Vem var du arg på senast?
mig själv. jävla känslomässiga jag

Godaste drinken?
många

Vem fick du din första kyss av?
Rickard

Har du varit otrogen mot någon?
mhmm....

Har någon varit otrogen mot dig?
nope. inte vad jag vet

Har någon varit otrogen mot någon med dig?
mhmm..

Djävul eller ängel?
hmmmm! ;p

Vilka sidor är du inne på varje dag?
bdb, oftast. men inte varje dag

Kan du göra något underligt?
idonno

Tycker du att du är tjock?
det tycker nog alla ibland

Vad gjorde du för 10 minuter sedan?
pratade med min mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0