ännu en fredags morgon

och jag har sovmorgon. bussen går om cirka 20 minuter, så snart ska jag packa väskan och borsta tänderna, sen ska jag kila dit.
drack nyss ett glas apelsin juice med fruktkött, mums. det är min nya frukost, massa kärlek.
färgade ju håret igår. så idag är det svart & blankt igen, och ingen ful utväxt. :) behandlade håret med lite elvital-inpackning också, och hade i balsamet längre, bara för att skippa slita ut håret som fan.
ska nog lägga i en röd slinga eller så i luggen idag, eller på söndag tror jag. kanske någon annan stan också? :) får se. men nu måste jag kila. bara pappa kommer ut ifrån toaletten så,


take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0