vuxentest (?)

Vuxen eller inte?

[x] Jag vet hur man brygger en kopp kaffe
[x] Jag kan tvätta min egna tvätt
[x] Jag kan laga mat till mig själv
[x] Jag gillar intressanta diskussioner
[ ] Jag tycker att politik är intressant
Total: 4

[ ] Jag kommer till skolan/jobbet varje dag, så länge jag inte är sjuk
[x] Jag har alltid en penna i fickan/väskan
[x] Jag har aldrig fått kvarsittning
[ ] Jag dricker kaffe minst en gång i veckan
Total: 2

[x] Jag vet hur man sköter diskmaskinen eller hur man diskar
[ ] Jag kan räkna till 10 på spanska
[x] När jag säger att jag ska göra något så gör jag det
[x] Mina föräldrar litar på mig
[x] Jag kan få vuxna att skratta utan att vara korkad
[ ] Jag kommer ihåg att vattna mina växter
[x] Jag pluggar när jag måste
[x] Jag är uppmärksam och koncentrerad i skolan
[x] Jag kommer ihåg att ge mina djur mat
Total: 7

[ ] Jag kan stava till "experience" utan att slå upp det
[x] Jag städar efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka kaffe
[ ] Jag kan inte gå och handla utan att köpa något som jag inte behöver
[x] Jag förstår skämt första gången jag hör dem
[x] Jag kan skriva snabbt på tangentbordet
Total: 3

[x] Jag har insett att väderprognoserna ändras för varje timme
[x] Jag kan titta på någon som ser bra ut utan att tänka på sex
[ ] Jag har insett att ingen tar dig på allvar innan du är över 25 år och har ett jobb
[x] Jag kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
Total: 3

Räkna nu ihop alla dina X och se hur många år du egentligen är
Totalt: 19 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0