usch

kan ju bara säga att jag varit jätte dålig på att skriva & lägga upp bilder,
men.. det är ju trots allt lov nu också!

denna vecka ser ut ungifär såhär;
igår ; var med emil, hundvakt åt elsa :)
idag; umgåtts med familjen, mysigt! & tagit hand om mig själv
imorgon; linköping med maria, fredrik & emil! kasnke maskerad på kvällen (?)
torsdag; försöka träna lite, och plugga
fredag; emil, mamma, pappa & jag ska iväg till alsätter, där pappa bodde som barn
lördag; hjälpa klara med hennes maskerad :)
söndag; dela ut reklam, plugga! :)


idag efter duschen så tog jag hand om mina naglar lite. Eftersom att jag inte brukar sköta de så mycket,
men för en gångs skull så filade jag dem & la på nagelack
jag la på depend nagellack, i en orange-röd ton, och jag älskar det nagelacket. Det håller otroligt länge,
i cirka 1-1½ vecka utan att ens flaga, och de finns en hel del olika färger, runt 40 st.
De är inte alls dyrt, cirka 25-35 kr, beroeende på vart man köper det.
Jag tycker ni borde pröva de, och om ni har det, vilken färg tycker ni om mest?

image71
jag har nagelacket nummer tre, ifrån vänster, riktigt bra färg.


någon som har tips på vad man kan göra om man har lite svagare naglar, de som går av lätt eller böjer sig?
skulle vara väldigt tacksam, då mina naglar inte alltid vill som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0