tråkig torsdag

idag har jag haft en jävla tråkig torsdag. det enda roliga var väl.. ja sovmorgon(?), matte & lite av vård och omsorgsarbetet. hann med bussen som gick 5 över tre. och slutade tre. fick typ kubba till bussfan, hah! men skönt och komma hem på typ tjugo min! :) Sen har jag ätit mumsiga rostade mackor med marmelad. Haha!

Snart kommer min sötnos hem. & vid cirka halvåtta så ska jag träffa linnea, och vi ska & träna. härligt
& så smart som jag är så sitter jag och dricker cola & äter chips just nu, mums men inte duktigt. Haha!


eeyowah. sova hos sötnos inatt
& imorgon är det fredag! sååå grymt härligt. moaha


Carro. Stor puss på dig för att du är så underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0