träääääääning

den var riktigt jäääävla härlig.  svetten bara rann och jag och linnea skrattade egenom oss 45 minuter med skutt, hopp, armhävningar, sprig & magträning och tuttar i marken, haha! riktigt go är hon :) det känns nu verkligen efter i kroppen :) har även skaffat mig ett sånt där fräsigt medlemskort! ;D så nu jävlar är vi på G på riktigt du sötnos! :) 700 kr per år är jävlans bra & billigt :)

nu har jag precis duschat. och emil är i duschen
fast kanske måsta kasta mig in igen, vet inte om jag tål duschcreemen, fan vad det kliar på kroppen!
åååååååh. jag hatar allergi.

Sen ska vi iallafall se på lite mumsig vänner
mamma kom hem efter skolan idag också och sa att det var rea på vänner avsnitt på OnOff, fan
hon retar mig till döds, min lön är ju slut. och får vänta tills den 20:e. för råd med vänner
har jag icke sa nicke. Bajs på mamma. Bajs på det!
men jag tycker om min mamma så jävla mycket ändå. <3

såg en hemsk film idag. om ren jävla hatiskt djurplågeri. Första gången fick jag jävla massa
tårar i ögonen. Sen skulle jag visa emil, men kunde fan inte, började gråta som ett as. så jävla hemskt
fyfan. Ska aldrig mera se något liknande alltså.
vill ni skriva på en lista som är emot sånna filmer, hör av er. så kan man påverka
för fyfan, värsta jag någonsin har sett!

nu är snart emil klart. så.
bara imorgon kvar. Sen helg. så jävla skönt
har längtat sen i måndags. haha

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0