sovmorgon

grymt skönt, har bara en matte lektion idag. & jag gillar ju matte, så bättre kan det inte bli ;)
sen har vi ledigt från och med då tills på måndag! gud vad jag ska sova. Haha, fast imorgon blir
det ikea med mor & emil. se om man hittar något man vill ha! :)

ska egentligen äta frukost nu, men kan inte få i mig något.
känner att jag behöver socker, så tog just en pepsi och ser om det blir bättre.


plus jävla mensvärk. bajs på kvinnofunktion

gick upp tio över, klar halv. går fortare & fortare varje dag
haha, orkar inte fixa mig längre!



image41
men nu ska jag se om jag får i mig pepsin, sen borsta tänderna,
och så går bussen om en halv timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0