sovmorgon

idag börjar jag klockan halv elva! wtf så skönt
det jobbiga är att jag måste gå typ. om nio minuter (?) för att hinna, så det känns lite
små segt att behöva åka hem timma innan man börjar. Men svea klarat!

Har just ätit en mumsig frukost bestående av två mackor grovs polandbröd (?)
& en kopp varm choklad. mega bra start på dagen

i dag ska jag träffa maria. personen som vet allt om mig
jag lovar, fråga henne något om mig, och hon vet till 95% svaret. moaha

kommer in lite bilder ikväll tror jag (?)
är ju härlig fredag nu med
men jobb jobb jobb i helgen. så inte hinner jag njuta precis
får ta igen nästa helg.

nu måste jag springa till bussfan.
så deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0