seg

känner mig helt seg ikroppen. säkert påväg att få influensa! suck. Ska iaf till skolan om ett tag, och hämta böcker o så, emil är snäll som skjusar.. Sen ska vi hem till han, och flytta hans 360i så kan få plats med 240in. tror jag (?) jaja. Sen måste jag hem och plugga iallafall.

idag åkte min kära broder till italien på utlandspraktion
wala. kommer sakna honom, om jag ska erkänna. kommer inte ha någon att tjata & bråka på
och inte ha någon att prata med när allt känns jobbigt.

men jag får ha datorn för mig själv till den 24;e iallafall. och det är ju ett plus, haha


men nu ska jag nog fixa iordning mig
bara svara på ett mail. nu jävlar ska kameran säljas och det ska bli en ny fräsing
god vad skönt. vill ha lite mera funktioner på den ju.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0