oyees

skola igår & idag. segt, men kul. igår firade jag & emil 14 månader. Men det börjar inte bli så jätte speciellt längre, men ändå mys. Var även med maria efter skolan igår, vi har då alltid mycket att prata om! haha :)

idag var det skola ja som sagt. Vi orgenterade på idrotten, och ja. även om jag orgenterat förr och kan allt det där, så gick det lite snett, haha! ofc när jag linda & karin orgenterar ;D haha. men vi hittade alla tillslut, vi gick bara på fel väg ;D haha.

sen efter skolan gick jag och linda på stan ett tag. helmysig tjej det där :)

idag skulle jag ha tränat med linnea, men icke sa nicke, jävla skit på föräldrarmöte. så jag ska nog ut och springa. och sen ska jag läsa den dumma boken jag måste läsa. suck, men det blir nog bra. :)

http://www.family.se/vi/1020701.htm
var tvungen. till min älskling. <3 gud vad jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0