ojoj

Trodde jag verkligen jag skulle palla av en hel dag, med denna snuva, ont i halsen och dåsigt huvud? jag klarade ju matten iallafall, och det är ett plus. Sen hade de idrott, och skulle ändå inte vara med. så åkte hem. så nu sitter jag och lyssnar på takida, som jag har insett att de inte har en enda dålig låt. Faktist. på msn finns carro, och det känns riktigt bra.
det här med stress tror jag att jag börjar komma över. ligger en matte bok, en omvårdnadsbok & en bok till svenskan brevid och de alla måste jag ta i tu med, och inte änns känner jag mig stressad. så jävla skönt.
Skulle ha tränat idag med linnea också, wtf. men så är jag sjuk, och vågar itne riskera något, så förlåt älskling, det får bli på torsdag istället <3

kallt som tusan är det här inne också. värmen har typ gått sönder, hos typ alla. och dom jävlarna som ska laga det är så grymt sega. suck. Runt halv fem kommer emil hem, då får han banne mej värma mig :)


Nu är det nog en ny kamera på g också.

denna fina pärla blir det nog, mums på den
sen sälja min gamla. så nu blir det en fräsh jävel

Nej. nu ska jag nog få mig något i magen
en clementin kan jag nog inte klara mig på.
inte en hel dag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0