mitt inatten

sitter här hos emil! idag, eller ja igår om man ska vara exakt
så var vi på hamra, där min syster jobbar, och kollade på vad de arbetar med
sen såg vi deras underhållning. att se ett gäng helt glada handikappade personer
stå där på scen med en sån utstrålning och glädje, gör en själv varm inombords.

efter vi hade varit där var vi hemma en snabbis, sen hem hit till emil! :) suttit vid datorn
kollat på tv filmer och bara myst.

vi såg på den galne proffessorn. & den är riktigt bra, trots att man typ
har sett den miljoner gånger.

sen såg vi two much vilken också var riktigt bra! fast ska jag vara riktigt ärlig tror jag
att jag hade förväntat mig en hel annan film, men den var helt klart bra!

just nu sitter jag och snakcar på msn med larsson! mysigt
emil ligger & sover isängen, stackarn ska upp och jobba imorn, usch då!

näääästan vänner säsong 4 hemma nu också! muaha
ligger på 67.3 :) började ladda hem förut! så imorn är den nog hemma
& då har jag något att kolla på medans emil är och jobbar! höhö


nej. nu blev det drygt
ska väl snacka lite med larsson till, och sen se om jag kan somna!

glöm nu inte alla att ställa tillbaka era klockor en timme vid två inatt.
lite sent ute kanske ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0