holy crap

Hur lycklig är du?

[x] Du har en pojkvän/flickvän
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har en mobil
[x] Du har en iPod/MP3 spelare
[ ] Det finns en pool i din gård
TOTAL: 4

[x] Du klär dig som du vill
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum
[x] Du har aldrig blivit nerslagen
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på
[x] Ditt rum är stort nog för dig
[?] Människor använder dig inte för den du är
[x] Du har varit på konserter
[x] Du har över 50 kompisar på facebook. (inte på facebook, bdb)
[x] Du har bilder på Facebook (inte på facebook, bdb)
[x] Dina föräldrar låter dig ha bilder på Facebook
[x] Du får tillåtelser
[x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan
[x] Du önskar inte att du var någon annan 
[ ] Du spelar någon sport
[ ] Du brukar göra något efter skolan
TOTAL: 13

[ ] Du äger en bil
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar
[ ] Du är nöjd med ditt utséende
[x] Du har bra självförtroende
[ ] Du har aldrig fått ig
[x] Du har vänner
TOTAL: 3

[x] Du bryr dig om folk
[x] Du är nöjd med ditt liv
[x] Du kan mer än ett språk
[x] Du har ett nick
[x] Du har ett husdjur
[x] Du kan hela orden från 5 låtar
[x] Du har inga fiender (jag väljer att kalla dem ovänner)
[x] Du är en ganska snäll person
TOTAL: 8

23
gångra det sedan med 3
23 x 3 = 69
69% lycklig
ofta man blir lyckligare av en laptop och att man kan ett språk extra?
& bara för att man äger en bil & har över 50 vänner på bdb & pool i trädgårn? så blir man väl
inte mycket gladare?


suck på dessa test.


träningen gick galant
och jag blir nu mera rädd då vikten fortsätter att sjunka utan anledning
och jag ändå inte får i mig någon mat.


estet prov imorgon
jag kan faktist lite. små stolt

nu ska jag mysa med emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0