hennes & maurits

jaa, hittade en massa fynd på hm shop idag, för cirka 200 kr
och jag bara, yes! tänkte beställa osv, men så gick fraktfan på 100kr till, så jag avbröt helvetet
och bestämmer mig för att handla i affär istället



dessutom saknar jag min bror otroligt mycket, kom hem snart
.. bara en vecka kvar
image38

Ikväll är det top model. Hoppas inte hawa åker ut
sen så är det myggan, som såklart emil ska se på! haha, men det är rätt ok.

Fast ska man kasnke dissa Top model, och se på denna?

The Wedding Singer
Amerikanskt romantiskt drama från 1998
Robbie Hart drömmer om en karriär som kompositör. Det är dock inte det lättaste att lyckas inom musikbranschen och han försörjer sig därför genom att sjunga på bröllop. Det är under ett av dessa evenemang som han möter den minst sagt odugliga servitrisen Julia. Både Julia och Robbie är förlovade, men deras möte får dem att undra om de verkligen är redo att gifta sig och huruvida de passar ihop med sina tillkommande livskamrater.

den verkar precis som något i min stil,
vilket tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0