god morning

igår kväll var det lite såhära småkul! synd att jag stängde av kameran precis när polisen kom, haha.
sen var vi ute och frös asset av oss, tillslut skulle vi äntligen till stan, fixade det vi skulle,
sen åkte jag och emil hem till honom & såg på full frys, mysigt :)


ikväll blir det fest ho dp. hoppas det blir kul,
en riktigt bra grogg är apelsinjuice med fruktkött, sprite + vodka ofc.
den kan man hälla i sig. men det får inte bli för mycket av det goda
även turkiskpeppar shot till ikväll, mums


nu måste jag plugga tills provet jag har på måndag, passar på medans emil
är ute med sin pappa & försöker få igång 240in ;p


sen ska jag bannimej köpa en godispåse på willys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0