footo.

har varit ute och fotat. bror min åker ju till italien på måndag, så fick låna kameran han skulle ha med sig då. och jävlar vad jag vill ha den. Synd att den kostar cirka 3000 kr, som minst. Men iallafall så gillar jag den skarpt :)

Sitter hos babe nu också ensam. Han är och hämtar pizza åt oss i söderköping. Mums :) vi och ni, föralltid. Haha! men förhoppningsvis kommer han snart hem. :)
Sen blir det mys med pizza & cola, och lite choklad på det för hela slanten ikväll. Yummie. och en massa bra filmer blir det också :)

skulle ha gått till skolan imorse. Men höll på att spy så fort jag reste på mig, så det blev inget av det. så har legat och kollat på vänner cirkus hela dagen :) & även varit ute och fotat då. :) kommer kanske upp bilder här. Annars får ni gärna kolla bilddagboken.
> http//:Sveaffs.bilddagboken.se

Men men. nu ska jag nog fortsätta fixa bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0