datakunskap

sitter här med carro brevid mig. jag hade gjort övningen de andra skulle göra, så jag fick göra vad jag vill. vilken givande lektion detta är. har håltimme mellan 11.30 (blir så med denna lärare) till 13.30. o yes, suck
carro & jag ska iaf ner till stan och äta mat då, mums! :) haha. ikväll blir det sitta hemma själv. babe jobbar
så får väl baka en kladdiskaka & mysa under täcket, och även plugga. två Prov imorgon. ett omvårdnads, och ett matte. Matten kan jag iallafall. härligt.
och omvårdnads.. ja klarar mig nog utmärkt.

nu ska jag se om det finns något annat att göra
för detta är trist

kolla in min broders & hans kompis utlandsblogg. de är i italien för
utomlandspraktik!:)
http://utomlandspraktik.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0