dagens

Dagens låt: Chris Brown - Kiss kiss.
Dagens frisyr: toffs, och sovlugg! riktigt skönt
Dagens smink: ingenting idag, ju.  
Dagens klädsel: mysbyxor & polotröja. 
Dagens vill ha: en massa pengar, och coca cola.
Dagens drog: musik, det känns tomt utan 
Dagens tråkigaste: rensa ur skåpet, som jag snart ska..
Dagens inspiration: Allt fint jag hittade på hm, som man vill ha
Dagens fundering: hur någon kan va påväg att ta personen ifrån mig
Dagens köp: inget ännu.
Dagens mat: typ en pirog & en panpizza - frukost today 
Dagens mående: öh, ytligt att säga men - bakis.



tänkte ju bada & vara duktigt. men fick bli en dusch
pluggat har jag hunnit lite. fan, orkar itne skriva om trycksår, blodproppar, förstoppning & benskörhet
dessutom ska jag ha prov på det imorgon. ojoj

image51denna polotröjan är en favorit. jag älskar den. köpt på hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0