Vänner

vaknade för typ inte så länge sen. Ska snart dra igång ett par avsnitt av vänner
var länge sen jag tittade nu.



ikväll är det öppet hus. men jag får inte gå dit. jävla bajs
bara för att jag är "sjukskriven" men ska försöka smita med emil iaf.
han är antagligen ledig imorn också, mysigt. <3


 lite av de saker som köptes itisdags
Jacka : Hm
Skor: skopunkten, bara 49kr. jävla kap
Foundation: Fick bli billig ifrån Hm, för snål helt enkelt
Plånbok, Halsband & T-shirt : Lindex

T-shirten var en "mamma" tröja. Men den passade perfekt
och jag älskar färgen. Den passar nästan till alla mina byxor också & plånboken då!
helt klart en ny favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0