torsdag

usch vad dåligt jag varit på att skriva denna vecka! men gjort mycket, faktist! :)


måndag: skola. ja skola! plugg plugg plugg också
tisdag: Skola igen, och ännu mera jävla plugg!
Igår: SNÖÖÖÖÖ :) & skola. och ännu mera skit plugg
och så idag. skola, snön var borta igen. eller den fanns på några ställen typ.
skolan var okej idag. och nu har jag inget mera att plugga på
eller. tills på måndag, omprov. men det löser sig! :)


fått hem både solo-tidningen
och damernas idag. wohu, glädje åt mig
ska läsa sönder dom sedan.
men vid halv åtta ska jag först och träna
och snart kommer emil. <3


ska försöka bli mera aktiv
får internet på min datorn idag. då jävlar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0