top model

sitter just nu och tittar på top model
varit i skolan idag
umgåtts med sofi <3
varit och handlat med mamma
och pluggat lite.


Fick tilbaka engelska prov. Fick det högsta betyg man kunde, Vg :)
hel nöjd. Vg började vid 41, jag fick 44! :)


imorgon bitti ska jag ha matte prov. på median, medelvärde & diagram,
och sedan konsert.
sedan sluta.
sedan umgås med maria :)


jävla busscauför idag.
jag skulle gå ut ur bussen idag, sista station
han stänger dörrn mitt framför näsan på mig o ropar fram mig
och när jag ska gå av där så stänger han där med ;s
och så
- jaha. du lyssnade inte på vad jag sa? (chaufören)
- vadå? vad menar du? (jag)
- Jaa. jag sa åt dig att ta ner fötterna (han hade ropat utan mic, jag satt längst bak i bussen och bussen åkte då)
- jaha... men jag hörde dig inte
- jaa, men detta kan göra att du inte får åka mer. ska jag tro på dig?
- jaa, varför inte?
- mm, okej
och så öppnade han dörren.
den jäveln stängde alltså varje dörr och lät mig inte gå ut.
mamma säger att jag ska anmäla det, för så får man inte göra.
jävla.. ja har inga ord.
jag var lite rädd alltså. kunde ju inte komma ut lixsom ;s låter som en tönt,
men fan vad läskigt det var.
Får se om jag går till bussstationen imorgon och säger till om detta.


Nu ska jag se top model igen.
ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0