söndag

nu har ännu en vecka av året gått. Snart är det slut på detta år. 2007, fint år. händelserikt
har det hänt något speciellt för er iår?


Veckans godbit: naturgodis i all ära
Veckans tabbe: att jag inte gick på winnerbäck konserten
Veckans chock: Att löshåret passade, bara sådär
Veckans samtal: Med caroline, som alltid :)
Veckans grattis: Pappa, på fars dag :)
Veckans film: Accepted
Veckans platta: Vet faktist inte, men daugava - winnerbäck as always.
Veckans slit: skolans jobbiga dagar
Veckans dryga: att jag fick ig på ett prov^
Veckans tack: till emil, som alltid är där <3
Veckans shopping: en massa godis och sånt,
Veckans sötis: Såklart emil <3


Farsdag idag. Vad har ni gett eran pappa?
Jag gav ett par lotter, men han vann tyvärr inget. Present kommer senare, när plånboken
tillåter detta.
Jag älskar dig Pappa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0