skandia teatern

det gick nog helt ok! :) får reda på svar inom kort
det var riktigt riktigt kul tycker jag allt! precis sånt som jag gillar! :) & lite allt i allo,
chefen kallade mig älskling, gott eller ont? haha

imorgon blir det iaf att åka med paps & mams, även emil & elsa (hund) till
alsätter, där pappa bodde som liten! ska bli mysigt :)

imorgon blir det även fest. jao! tror nog det kan bli kul, en halv platta cider har man också
ska inte bli lika dålig som förra gången, haha! men imorgon kommer det nog lite mera folk man känner
maskerad äre också! men har ingenting att klä ut mig till. får väl typ bli... emo? eller något
kan ju alltid sätta i löshåret också och ruffsa till dt. någon med förslag vad man kan göra?

nu ska jag även se på film, 13 snart 30
den är så bra, någon mera som tycker om denna underbara film? :)


 klippte ju lugg idag, reslultatet blev såhär :) (se bild)


måste även slänga in en bild på mig & emil, är ju 15 månader idag ju <3
image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0