"sjukskriven"

jaaa-aa hopp.
var hos tandläkaren iaf. inga hål, posetivt! jag brukar alltid lyckas få typ ett eller två
för att jag dricker så mkt cola. men inte denna gång

ska till vård centralen vid fyra. blir ju förfan aldrig frisk.
såå jovars, mamma ringde min mentor och jag får inte gå till skolan förns måndag
& hon tkt jag skulle få pencuilin eller anibiotika p.g.a att min infektion aldrig
försvinner. Och hon borde ju veta(?) hon är ju sjuksköterska, fast nu lärare.
så. får se hur det blir


även skolläkaren
fast den 17 dec. är ett tag kvar


som sagt. idag kommer bilder
inte lagt in en enda sen i .... fredags tror jag! :)
minneskortet är snart fullt, så får väl lägga in!^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0