sista för kvällen

Borde det bli.
Ska snart åka hem till emil
imorgon ska jag vara hemma igen. Och emil är ledig
så blir väl att umgås med han :)

Sedan ska jag även försöka städa mitt rum. Massa damm överallt.
även fredag! vilket betyder underbar helg :)


imorgon måste. jag menar verkligen det, måste jag färga mitt hår också.

Helgen
Fredag: ta det lungt, färga hår, vara med emil
Lördag: Försöka plugga lite, 18års fest på kvällen
Söndag: plugga gärnet. verkligen hela dagen helst


Men nu ska jag se klart ett vänner avsnitt, sen kommer väl emil snart och hämtar upp mig
underbara han.
Snart 16 månader.


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Jaa det känns som att jag aldrig skulle komma iväg om det inte var gratis..För tycker verkligen inte om styrketräning, men man vill ju ha det så billigt som möjligt ;)

2007-11-22 @ 20:48:25
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: evelina

tack du rara!!

jag borde med färga, eller tona håret =)

ha det fint, kram

2007-11-22 @ 21:14:09
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0