morning

idag är det snö. Ja massa underbar snö ute! fast, hoppas det håller i sig nu bara
jag vill ha mer mer mer. Igår kväll var vi ute & sladdade lite. Sen när emil och jag kom hem
tog vi med oss lite chips och kröp ner under täckena och såg på andra avenyn,
mysigt :) vid tolv var man helt slut, så man knappt orkade stänga av datorn, men gjorde det och
typ somnade direkt.


idag är jag hemma, ser efter min fader, så inget händer! jag älskar dig pappa, farsdag imorgon <3
vid typ, halv tre kommer emil hem. innan det tänkte jag fixa mig, packa vätskan lite, se på
andra avenyn & äta lite mat kanske? får se om jag hinner allt. är ju trots allt tre timmar kvar.

Ha en bra lördag! ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0