Klockan elva, nästan iallafall

jaa-aa & emil har inte kommit ännu.
hans bil krånglar, stackare.


åkte till alboga och där träffade jag mattias, gosh underbara du.
sen träffade vi karlsson & fredda. och var ute och gick. köpte loka, mums
fanns dock inte smultron-citron, så blev vilda äpple, för de som är
intreserade av att veta, höhö. sen träffade vi massa folk, t.ex. pontus, söta unge :)
och sedan kom jennurta, så var vi ute yttligare ett tag.


sen fick jag skjus hem av rickard. hel trevlig kväll
och imorgon ska jag umgås med mattias igen! :) även försöka plugga lite, om det orks.


sitter & knaprar tacochips med ostsmak. gudomligt goda
någon som har prövat?

dags att sätta igång vänner nu, ha en trevlig fortsatt timme på dagen^

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har provat, sjuuuukt goda ;D

2007-11-18 @ 11:49:42
URL: http://batterinarkoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0