jomen skulle ha gjort det..

festen med klaris. vi var där ett tag iaf :) käkade pizza & åt godis
och jag sminkade klara. haha! och min 20åriga BRODER, också innan! tönt på han! :D
> kommer bilder imorgon <

jaa, skulle ha sovit hemma inatt! gjort det en gång denna vecka
men eftersom vi ska flytta hem datorn hem till mig imorn, så blir det hos emil iaf! :)

fått ner säsong 4-7 nu! & håller just nu på med säsong 8
av vänner alltså. Fast tusan, 1-3 finns inte att ladda ner, bara utan svensk text,
och det blir meningslöst då!


men nu ska emil & jag se på number23 med jim carrey.
någon som sett denna film ännu?
en film med honom. som inte är komsikt? hm, ska bli intresant!


har en underbar lite coca cola också
kall är den.

jag äter
jag dricker
jag sover
jag rör mig
- precis som en normal person
ändå sjunker vikten i ett skjut. jajävlar.
var ska detta sluta?
nyss ökade vikten som tusan. nu vände det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0