hårfärg

nu sitter hårfärgen i också! så slipper jag min fula utväxt
snart är ugly betty slut också. känner mig lite okoncentrerad för att titta på det,
men ändå.


vi ska ut och sladda sen, tror jag nog! snöar ute nu. mysigt :)
ska dra en sväng på stan imorgon också, och se om jag hittar något att ha på mig på kvällen
massa rea nu också, det gillar min plånbok! :)
men har iallafall några slantar över, så kan unna mig något :)

skulle även köpa någon tröja åt emil! alltid roligt att köpa kill-kläder
snart dags att skölja ur färgen tror jag. vill inte ha i så hemskt lång tid
eftersom det mest är blonda hårbotten som ska försvinna.
det är det sämsta med att vara blond i grunden


blir nog pizza ikväll också. min bror är snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0