handcreme

Måste bara ge er ett tips på den bästa handcremen jag någonsin testat
Pris:20 kr på Hm
Jag älskar den. Den blir inte alls sådär kladdig som vissa handcremer, och den ger mjuka och lena händer.
Dessutom är den billig och lätt att få tag i.
Väldigt värt ett försök och man förstör inte så mycket pengar om man inte blir nöjd.
Någon mer som har prövat detta underbaring?
den räcker länge också vill jag lova.



Vårdcentralen klockan halv tre.
Min kära mor följer med mig också, då jag inte vill gå in själv till läkaren eftersom att jag fegar ihop
här i söderköping hjälper dom inte åt om man är sjuk, utan skickar oftast hem än med fel medicin. ingen respekt


Men nu ska jag se på vänner. Kanske ta tag i håret lite?
Kan ju inte se ut som ett troll sedan heller.


Ha en bra dag,

Kommentarer
Postat av: mojsan

hehe ja :D

2007-11-12 @ 18:17:44
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Natta

haha nej det var inte riktigt kul men att bli intervjuad är kul :D hihi
om du bor i sthlm kan du se det ;D

2007-11-12 @ 19:10:12
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0