good night

sitter o glor på massa vänner avsnitt såhär mitt inatten
kan verkligen inte sova. Eller, om jag försökte skulle det nog kunna gå
har en sovande emil brevid mig isängen, det känns riktigt tryggt


såg på number 23 förut. Riktigt sjuk film ju!
en film man bara vill se en gång, ingen mera gång
så fick bli vänner nu, för att slippa drömma om
filmjäveln! haha


ska väl snart sova. imorn eller jaa.. senare idag blir det att gå upp, packa ner datorn
och åka hem till mig. där ska vi fixa med internet till denna data, och sen även
blir det plugg plugg plugg resten av dagen, då emil jobbar! blir även att städa rummet,
som jag så trovärdigt har lovat! :)

nej. nu ska jag inte skriva mera här. ögonen börjar tröttna på mig! ^
godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0