dusch

Nu är jag hemma. Blev ingen färdigrätt
men mamma ska göra köttfärssås och spagetti, som är en hel favorit enligt mig
Så nu blir det dusch och på med myskläder.

Borde egentligen träna. Men har så mycket att plugga på
Estetiskt inlämningsuppgift, som ska redovisas på fredag.
Om Tarm och urinblås tömning,
Och till ett satans omprov imorgon om sänglägeskomplikationer


imorgon är också den tråkigaste och segaste dagen på hela veckan
- Mäniskan socialt och kulturellt
- Matte
- Vård och omsorg
- Engelska
& där ska jag också trycka in ett prov
OCH så ska jag testas för turberkulos imorgon
lär behöva ta sprutan på torsdag. Suck

Vad ska ni göra i veckan?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: men samma här, ge oss jul :D

2007-11-25 @ 13:20:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: BABBELDROTTNING

Gör du? Va kul! :D

2007-11-25 @ 13:31:39
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0