duktiga jag! haha

idag har jag städat. JA vad jag har städat
och sen har jag pluggat. nu är det bara dusch kvar, sen väntar sängen, för jag är riktigt trött!
fått hem datorn hit också, riktigt av mig & emil! :) så har kunnat suttit här, eftersom
brodern min kan vara snäll ibland och låta mig ha internetet här.

nu är lovet slut. ja, slut på riktigt
nu är det typ en & en halv månad kvar till jullovet
så detta innebär skola imorgon. vilket jag inte gillar


Detta var rummet innan städning

Och detta var efter. Lite skillnad sisodär

tänkte även slänga till med en bild på mina nya skor jag inskaffade iveckan
 Dessa tre snyggingar (man ser inte de längst bak såväl) för 100:- på skopunkten. höhö

Men nu snart kommer väl emil hem ifrån jobbet! & jag har nästan alla vänner säsonger nu
har 10 på g, sen har jag 4-10. hittar som sagt inte 1-3, men det löser sig! :)


Nej. nu ska jag pluggar klart!
ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Eva

svar: jag bor i uppsala. ja jag skulle aldrig orka gymma om det var jobbigt att ta sig dit! :P

2007-11-04 @ 21:07:33
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0