djursjukhus

ett ställe jag verkligen inte gillar är då vårdcentralen i söderköping.
alltid samma skit. De vill bli av med en så fort som möjligt, så de pratar lite fort
tar ett test fort. förklarar fort och säger sedan " jaa, det är en infektion, blir du inte bättre kom tillbaka
om några dagar" Och sen mår man piss & får åka till sjukhuset för akut hjälp.
de har blivit anmälda flera gånger. och idag gjrode de samma sak igen för mig.
bäst för dom att jag nu mår bättre, annars ska jag sätta in en anmälan på dom jävlarna.



så. aldrig söderköpings vårdcentral, okej?


Snart är det andra avenyn.
jag är då lite barnslig, men instalerade sims 2 idag på datorn
haha. skit bra tidsfördrivt när man inte har något att göra^


Träffade Niklas idag också.
fyfasen, även om vi inte setts på evigheter är allt som vanligt
det älskar jag med dig. att man alltid kan vara sig själv.
underbart underbart <3

Har ätit ett halv paket med kakor
nästan en hel påse med nappar
och så köpte jag nappar på lösvikt
och så coca cola & sprite
visst är godis otroligt bra när kan är sjuk?
(fast jag äter nog för mkt)

ha en bra kväll :)
& tack för alla roliga kommentarer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0