alsäter

nu har vi varit där! en riktigt mysig familje-dag! :) iofs bara mamma, pappa, jag & emil
och elsa, hunden, såklart! men ändå riktigt mysigt
det var riktigt fint där och förstår att pappa trivdes där som barn, fast det ligger väldigt
avskilt, men riktigt fint var det iallafall! :)


nu återstår maskeraden ikväll.
klockan är tjugo i fyra. vi ska väl komma vid sju någon gång
och innan dess måste jag fixa till mig.
ska nog ha djävulsöron bara på mig. orkar inte fixa något mer, hehe
sen ska vi äta. och kanske sova en stund? blev inte så mkt sömn
inatt. men får försöka hinna med allt
plugger får jag nog hoppa över. få ta tag i det imorgon istället



laddat ner vänner säsong 5 nu också! :)
har 4&5 på datorn. Jag ska bannemej ha alla. fick ju hem säsong 1 också,
fast den var utan text, och det är inte så bra.
så dags att börja ladda ner säsong 6 nu också.. :)


ha en bra dag/kväll alla



Orkar inte lägga ut så många här, men bild;
1: ett par av mina nya skor, hehe
2: alsäter, mega fint
3: Elsa :)
4: fotosug fick jag
5: Mamma & Pappa. jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Eva

vad mysigt med familjedag!
Ja hade lite mamma dag med mamma idag :)

2007-11-02 @ 18:51:14
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0