after all

japp. åkte till skolan, och gjorde ett ynka matte prov. Det gick faktist bra
hoppas faktist på vg, men ska inte hoppas för mycket :) sedan blev det konserten
woaaa, den var.. sådär bra :) fick även redan på att jag fick vg på estet-provet

efter konserten gick jag & julia till mc donalds
och sedan träffade jag sofi vid söder tull, och väntade på buss med henne hem :)
efter ett tag var även fredrik, patrik, josse & ellinor där också, trevligt :)


åkte hem.
umgicks med maria.
köpte cola
skrattade som jävla as
och snackade massa :)

halv åtta äre träning. måste skärpa mig, menar tränar 1 gång iveckan
när jag kan träna tre. vafan svea! linnea, nu skärper vi oss babe :)

sen ska jag även sova hos emil
en ynka jävla letkion imorn. från 10 till typ 11.30
så less jag blir.
men sedan är det iallafall helg :)


vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0