1 november

ny månad.



igår var vi och badade i linköping! :) vilket var kul, faktist!
efter det åkte jag till skandia teatern, och där bestämdes det att idag mellan
halv sex & halv nio ska jag prov jobba & jag är nog lite nervös tror jag.


faast.. folket där verkade trevligt & chefen inte alls sådär "chefig" som chefer brukar vara!
köpte mig även tre par skor igår! fynd as hell, tre för 100:-

kommer bilder senare idag, eller imorgon! :)


sitter och lyssnar på takida hemma hos emil,
vi firar 15 månader idag också! 15 månaders förhållande, 3månaders förlovning!
jag älskar dig mer & mer babe. <3


naej, dax att fixa sig snart kanske?
man ska väl inte åka till skandia med morgon frissan,

ha en bra dag & bra nystart på månaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0