tierd as hell

skola idag, vart lite förvånad när lasse sa att jag kunde sjunga o tkt att jag skulle göra solo nummer osv. men får se, men tror jag & sandris ska det :) pysmys! trevlig pratstund med madde & jessie oxå. maha, fredda & jag rymde från so:n när vi fick reda på att vi skulle ha karinkrax, hon fick skriva att vi var där,sen drog vi. mycket duktigt tycker jag allt ;D

skulle ha gjort fysikprovet idag, men för typ andra gången sen sjuan avar hans inte där, vilket betyder mera tid för mig och plugga, rätt okej! :) sen äre bild prov imorn.. suck! kan väl lite, och har skrivit klart om picasso så hoppas på att få höjt betyg. har ju legat på G ++++ typ i hundra år nu så! men men.

nej, men nu ska jag duscha & sen slänga mig i sängen o plugga! och sen ska jag mysa mysa mysa med emil när han kommer :)

> är det så du vill ha det. okej, men jag menade inte bara du.
hoppas inte vänskapen tar slut p.g.a det <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0