sugit.

det är riktigt segt att sitta hemma. mår iallafall bättre idag, så imorn blir det skola :) det enda jag har gjort idag är o tittat på film, druckit milkshake & cola. typ! lite små segt, funderar på & ge mig ut och springa. och kanske fota lite? har sug på det just nu! regnade som fan i morse, saknade min älskling massa då! :'/ men han kommer ju sedan :) tycker synd om han som praktiserar från sju till fyra. tråkigt när han lämnar mig ensam i sängen vid sex på morgonen :( men men. :) ska väl ta & plugga lite. tror inte jag har så mkt o plugga på denna vecka! måste såkalrt skriva klart buddhismen & redovisning på engelska, men det ska vara klart nästa vecka :) Sen plugga lite matte oxå, jaja! nu blev det drygt så ska göra nått annat,




emil, ialla lägen, är det dig jag älskar mest. < 3




MATTIAAS! ses ihelgen, wtf. du kommer alltid vara min favorit, ditt saknade cp!
flytta tillbaka förfan, inte samma sak utan dig här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0