söndag >.<

mår fortfarande inge bra, så blir nog inte skola imorn. fast jag vill ju >.< har hk & måste typ vara där för bra betyg ju! ujuj. men snurrar i hela huvudet & fryser hela tiden. så får se imorn bitti helt enkelt, hans får väl typ idiotattak om jag inte kommer imorn eftersom jag har ig i matte nu oxå tydligt p.g..a nationella provet, suck och sug på han.

jaja. idag har jag iallafall varit med daniel & kåke. jaa, det var trevligt :) cyklade omkring lite o köpte läääsk. haha!^ och träffade pippicola a.k.a Pontuz, wihu! sakna massa! :) sen efter att ha varit med dom så fotade jag lite, fast hade verkligen ingen fantasi idag. bajs! men men.


just nu är jag med emil :) han ska sova här i veckan, myspys :) sen bara 10 dagar kvar till jag fyller år & ska få köpa charlottis gitarr :D weeeej :) jaja. nu ska jag göra nått annat, typ se på tv. hejrå! ^



image6




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0