skönt.

var ute och sprang förut, men märkte att kondisen är på låg nivå. så får bli hårdträning nu om jag ska orka springa mera ;D sen har jag pluggat också, allt vi gick egenom på samhällsekonomin idag sitter fast i hjärnan nu, perfekt. ska fan få vg i betyget alltså ;D Duschade nyss oxå, rätt skönt :)

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ta sovmorgon. sen typ två&en halv lektion eller nått >.< känner jag hans rätt, kommer han väl ha satt ig i fysik på mig >.< på provet. usch! sen efter skolan ska jag väl plugga matte, ligger på 22 behöver 24. jävla bajs. men fixar det nog :) sen plugga klart buddhism, kommer nog hålla kvar mitt vg. gud, pluggis man blivit :D


jaja. nu kommer väl emil tillbaka från duschen o vi ska se på scrubs. klå det och du är bäst ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0