seeg dag.

igår var jag istan med maria eftersom vi var lediga, jao! hittade inte något, men var med och sälskapade. fick även ett par skor av henne i födelsedags present, så ja. . lite gullig kan hon va, även om man inte tror på't ;)

idag var det skola. sega lektioner, men g i matte nu, både jag & maria. känns skönt, sedan lång rast. maria och jag satt med en påsechips, choklad och läsk och matade fåglarna! haha, dom var riktigt jävla roliga, haha. sedan en tråklektion med eva dalhberg, och slutade sedan efter det. det kändes ju bra iallafall. sedan åkte jag in till stan, skulle låsa upp min mobil, men självklart var koden fel och vips, där slösade jag pengar på att åka i onödan, fast det gjorde itne så värst mycket.

imorgon blir det en seg skoldag till, sen följa med maria när hon ska perica sig. ( jag vet, jag kan inte stava, helst enkelt )




Sitter och funderar. och jag blir så irriterad på mig själv, att jag aldrig tar tag i saker. jag lovar massa hela tiden, och håller det aldrig. men det jag blir mest irriterad på, är att jag bara är sur på mina föräldrar, egentligen borde jag säga till dom varje dag hur mycket jag älskar dom.

Idag har jag insett, att jag ska inte säga längre "men vi kan göra det längre fram" och det aldrig blir av, utan det går bara längre och längre tid. För snart kommer den personen vara borta. jag lovar pappa, i sommar ska vi ta den cykelturen till ditt barndomshem så du får visa mig, som du har väntat på i så många år. iår ska jag inte hitta på någonting, som att jag inte hinner, jag inte kan eller något. iår, den dagen du säger till, ska jag säga att jag kan! och jobbar jag, så vet jag att du kommer förstå, men jag lovar också att vi ska ta det den första bästa lediga dagen, jag lovar dig pappa, för jag vet hur mycket du skulle tycka om det.

jag ska även börja ta vara på tiden, och inte slösa bort den
Varje dag,
Varje timme,
Varje minut, är speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0