plugg.

nu är jag äntligen klar med buddhismen.
och som sagt. i onsdags fyllde jag år :) fick typ skor, brallor, pengar, godis, blommor, pengar till mobilen
& så lite annat :) och igår fyllde mamma år, hon blev glad över presenten vi köpte till henne vi syskonen :)
härligt med helg. trots att det är söndag idag, så är jag glad. vi är ju lediga imorgon.
sitter med min cola, är nöjd över att vara kar med buddhismen o det blev typ tio sidor :O
eller.. elva med bilder & källförtäckning, ja! och ska göra innehålls.. så typ 12 sidor då. haha.
och snart kommer emil. åka till klarsjön o bara, wej! :D fast jag måste upp tidigt imorn eftersom jag
sover hos emil ._. suck! men vad gör man inte :) och just det, GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG!
du är den bästa mamman ivärlden ;D


imorn blir det stan med maria oxå. och kanske lite plugg på samhälle, yeye!
bara två veckor kvar i skolan typ skönt skönt. sen blir det jb - hr. eller eber omvårdnad. får se :)


ha en bra dag och lev gott ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0