löööördag!

skönt som attans, synd att jag är halvsjuk osv. typ skakade hur mycket som helst förut :'/ skapligt läskigt! men nu är det bättre :) så ikväll blire och sitta inne med emil och se på melodifestivalen & mysa :) imorn blire o plugga lite, skriva lite buddhismen, sen får jag se vad jag hittar på :) ska väl fortsätta leta klänning till avslutningen oxå, fast tror jag vet vilken jag ska ha :)

skönt med bara tre dagar denna vecka, sen typ ledigt. men vad som händer då vet jag knappt, förutom att på fredagen ska jag spela bowling & äta mat på bowlinn med emils & hans kusiners familj :) o just fan, typ stan på fredagen eller lördagen med, måste bestämma min klänning innn det , paaanik! ;D


jaja. nu ska jag göra nått annat,



Emil, du är det bästa jag vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0