freeeedag :D

oooo yes! äntligen helt nurå! jepp, muntligt nationellt &  fet ig på mig :D men får göra om matten, så får nog ett g :) o .. länge jag o maria kan vara osams alltså :D "men sveas tabell skulle inge kärring fatta" och jag "HAHAH" maria "o vad skrattar du åt, HAHA" typ så. japp! :) men iallfall, gjorde fysik provet. typ ganska svårt, men får väl g hoppas jag! sen fick reda på engelska nationella, fick g! wohu, stolt :) sen sa hon att jag låg riktigt bra till på svenskan :D wohu. min tröja är klar typ, ska bara köpa dragkjedja, sen är den klart :O

nödvändigt & skriva? nope.
jag ska bli pluggigast ivärlden.

> hade bild prov & inlämningssak idag oxå, gick nog bra <

men nu ska jag spendera dagen med min emil, titta på tv & svullaa :)


> amen guuuuuud, skaffa ett liv kvinna. du är inget utan dina vänner, du är bara så jävla svag då.
fyfan, du är skrattretande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0