födelsedag.

japp, idag fyller jag faktist år. och nu är jag blond oxå! japp! har inte orkat skrivit sen söndags, men iallafall! har typ varit med sofi & i stan och lite :) + färgat håret då! och skola såklart, suck .. men iallafall, födesedag för mig idag ;D 16 år nu!:) & snart kommer emiiil <3 <3 sen ska jag möta matilda som typ en timma, trevligt!^ hitills har jag fått frukost på sängen o massa pussar av emil ;) och jeans, skor & de som jag fick i förskott :p kommer väl mera framåt kvällen, men presenter är inte viktigast, vill ju träffa familjen :)

bestämt nu också, sommaravslutningen ska jag & sandra sjunga en vers av marie fredriksons låt, bästa dan i mitt liv. tränade lite idag, lät rätt bra trots allt :)



Dagens hiss : födelsedag & pappaaa :)
Dagens diss : jaru? att det blåser ute ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

hiih:D vi ska sjunga:D

2007-05-24 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0