det blev kort förra, längre nu!


min klänning, stor kärlek! <3 <3 <3
image16
ja. som sagt, itorsdags tog jag de lungt, pluggade lite, & sånt! och fick en ny.. pärla till cykel, som förstörde mina jeans idag. jävla fittacykel :O ursäkta! sen på kvällen blev det en sväng till berling, träffa fredrik som var överfull! och karlsson som var flummig och lite, sen hem och se på van the man & sova :)

sen fredagen, oj oj hände mkt då :) var istan, köpte en klänning, en typ scarf, en bh & fick ett par jeans i födelsedagspresent. sen köpte jag en bok, underbar & älskad av alla! bra bok, hitills :) sen käkade jag pizza med mom & hade det mysigt. när jag sedan kom hem så åkte jag o bowlade med emils familj, det var mysigt. åt mat & så :) jag vann. öh nästan^ emils pappa var bättre ;) och emil med.. men ändå! ;D kom ju 7:a av 9 st ;) haha! efter det så gick vi en sväng, hälade på vp <3 <3 :) & sen träffa putte och josse, gick till vi o ni med dom & träffa även jennie!
sen så åkte vi hem o såg på film! :)

igår så blev det storå, träffade maria! men efter ett band så hade man ont i öronen + att det regnade så hade ingen lust och vara kvar, så jag åkte hem, öppnade boken med samhällsekonomi,så ringer danne så går till hallden o ser på film där ett tag :) efter det så kom emil o vi åkte till honom o såg på tv hela kvällen, mys :)

idag har jag delat ut reklam, lite pengar som dock försvann direkt, men iallfall! :) och sedan nu ska jag plugga vidare, sen blir det en dusch och vänta på att emil ska komma, sen vill jag se på film! huvudvärken släpper ju aldrig! men hoppas på att den går över tills imorn :) vilket den måste!

jaja! dryg blogg som fan! men men! jaja, 3 dagar kvar tills man blir stor flicka :O haha!

nu ska jag plugga. eller .. nått! hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0