cocacolaberoeende.

jepp, nu sitter jag här. tråkigt, som vanligt. idag har jag icke varit iskolan, hade typ bara idrott & nån teater, och sen långrast sen skulle jag till tandläkaren, så jag & älskling tog oss en sovmorgon :) iallafall, tandläkaren! det var typ bra, jag gillar zoran så mycket, han är skitbra så typ.. gjorde inte ont alls :) sen har jag umgåtts med familjen & pluggat^ känner att jag har koll på det mesta just nu, buddhismen halvklart, picasso klart, kan mycket av fysiken, och kan lite av bildprovet & håller på med egenlska läxan! måste verkligen få bättre betyg till sommaren, men höjer nog minst tre betyg iallafall :)

nu ska jag hoppa in i duschen, plugga lite & sen åka hem till emil :)



tycker jag ska köpa min klänning snart, är nästan helt klart att jag ska ha den här nedanför :)

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0