bored

1. Namn jag lyssnar till: Svea

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag har mkt energi

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: för mycket

4. Detta är jag rädd för: kryp, insekter, ormar mm.

5. Tre saker jag vill varje dag: orka skolan, träffa emil & ha roligt.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hjula, måla och fixahår >.<

7. Detta tycker jag om att göra: vara med kompisar, och med emil & mobba maria >.<

8. Detta vill jag göra just nu:  klara g i matte.

9. Bästa känslan: lycka, som finns när man är med specialla vänner & emil.

10. Värsta känslan: att förlora en vän, klumpen i magen då.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: snäll, rolig & gullig ;D

12. Är du kär just nu: JA! :)

13. Jag vill gifta mig: jepp.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: gifta mig, bilda familj & resa.

15. Min käraste ägodel: Emil <3

16. Något jag vill ha i present: pengar, med pengar kan man göra det mesta

17. Detta har jag på mig just nu: trosor, jeans, bh, linne, brors långtröja & strupor.

18. Favoritkläder: mysbrallor.

19. Favoritdjur: hundar.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: typ det mesta

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) : öh orkar inte fudnerar >.<

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: Svenska, slöjd & so.
Tråkigast: bild, engelska & Kemi >.<

23. Stjärntecken: Tvilling

24. En bok jag gillar: spring fanny, sring.

25. En film jag gillar: rais your voise & a walk to remember

27. Favoritdoft: emil (a)

28. Detta äter jag gärna: pizza eller pasta.

29. Dricker helst: coca cola.

30. Favoritgodis: choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Nya zeeland.

32. Färg på mina ögon: blåa

33. Min längd: 1.65 cm

34. Jag tror på: mig själv, mayby.

35. Jag spelar: booble shooter >.< 

36. Person jag beundrar: Maria, Emil.B & min emil.

37. Så här bor jag: en lägenhet :)

38. Antal döda krukväxter i hemmet: mamma vattnar, och hon är rätt bra på det

39. Det här tänder mig: maria ;)

40. Det här gör mig avtänd: svett? HAHA

41. Favoritfärg: vit, svart, röd och grå

42. Favoritcitat: jadu. vem vet

43. En hemlighet jag vet: om jag berättar det vore det inte en hemlighet

44. Bästa present jag fått: skorna från emil, iaf vad jag kommer ihåg :)
 
45. Senast köpta skiva: jaru, det var år sen, så kommer inte ihåg

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina tår. HAHA nae, vet inte.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mage & lår. (så jävla illa & säga här, svea ) ;D

48. Udda förmåga/egenskap: hm? jag vet inte

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: hund, utan tvekan

50. Utmanade: öh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0