sommarjobb

nu har jag börjat jobbat, och längtar redan tills dessa
tre veckor är slut. så tråkigt, fast idag var bättre än igår. men tjänar
iallafall pengar, och det behövs.

idag inköptes en ny platttång,
även om jag inte får platta håret. men denna är bättre.
för ena sidan på den gamla har slutat funka,
så nu blev det en baybilisse, eller hur det
stavas. haha, iallfall är den bra.
jag har så världens snällaste mamma ibland!

någon som vill köpa min kamera, 3.1 pixel? hör av dig på
[email protected]

imorgon ska jag jobba igen. sen efter jobbet
ska jag med min kära mor in till nkpg, och shoppa lite :)
känner att jag behöver kasta ut lite kläder nu.
och inskaffa lite nytt.

bara två och en halv vecka kvar ungifär på jobbet. skönt.
och på fredag är det midsommar. blir nog fest
hos dp. tycker allt det ska bli trevligt :) om inte blir det
nog att träffa fredda & karlsson, fest blir det iaf^

ha det hääärligt,

jag älskar dig, emil andersson.
ingenting kan ta dig ifrån mig. du är allt för mig, älskling.

1 Augusti 2006.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0